tisdag 12 maj 2009

The Wreckers - Lay me down

Lillen våran har en dålig kväll. Han skriker sig totalt toktrött, nu har han ätit tre gånger och inte sovit en enda stund mellan gångerna. Så mätt är han, inte blöt, vi gissar på lite magont och att han är övertrött som bara den. Själva är vi ganska trötta också va ;-)

Jag har förresten fått förfrågningar om jag ska skriva ut min förlossningsberättelse här, och det kanske är dags nu. Det har tidigare inte ens varit aktuellt, min personliga upplevelse av förlossningen har varit för smärtsam och jag har knappt velat läsa min journal förräns nyligt. Men nu tror jag att jag ska skriva den här, för eftervärlden. Men för stunden ska jag faktiskt gå och kramas med en skrikande hugge och en trött C, så får vi se om vi får en lugn natt eller om det blir att bära hela natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar