tisdag 26 maj 2009

Pain

Nej det lät ju lite dramatiskt, men jag har fet mensvärk! Ikväll har jag haft Johanna här och det var bland det bästa jag gjort på länge, det var så uppfriskande, så tack Johanna för ditt sällskap! Min sambo har varit på träning och nu ligger vi hemma båda i soffan och är trötta och har ont lite varstans. Jag har tagit en dexofen, vilket gör att jag kommer vara totalt smärtstillad om typ en halvtimma, men det betyder också att jag kommer sova som en stock om en halvtimma. Härligt. Jag kommer hamna i koma.

Hoppas Cristoffer vaknar när Hugo gör det bara! Godnatt

1 kommentar:

  1. Ja vi bor inte riktigt i vad jag kallar ett radhus, men det är som ingen lägenhet heller. Typ en blandning av det skulle jag nog säga. Vi har en egen ingång men det bor någon under oss =P
    Tycker verkligen att vi ska ses nån gång, finns nog mycket att prata om.. känner du nån annan som har barn ?

    SvaraRadera