torsdag 25 juni 2009

Dont even go there

Jag blir så himla knäpp. Får inte tänka så.

Det är så varmt. Herregud. Man ska inte klaga, men med en liten som vägrar äta när det är varmt och svettas och kissar mängder, det är jobbigt alltså. Jag blir ju orolig! Nu har han äntligen somnat iallafall, kanske vaknar snart och vill ha en liten slurk till, men det må ju vara. Jag funderar på att duscha en gång till, jag håller på att avlida, och sen krypa ner i sängen. Jag har köpt underbara nya sängkläder i satin som är svala även när jag typ lökar ihjäl mig. Ja, jag skrev lökar. Undra hur Cristoffer någonsin ville ha mig alltså!

Jag måste bara nämna hur fantastiskt roligt det var att träffa en gammal arbetskamrat till mig, Katrine. Vi jobbade natt tillsammans, och trots ålderskillnaden på kanske 20 år, så är hon absolut en av dom bästa vännerna jag har. En sån där människa man vill vara nära för då mår man så bra. Jag var där för att hon försökte ragga säljare till företaget hon har hakat på, mycket intressant, men jag har helt enkelt inte tid. Jag har lovat att köpa saker iallafall! Hugo fick följa med och han charmade alla, förutom en ryss som mest ägnade timmarna vi var där åt att förfäras åt att jag och Cristoffer inte var gifta. Hon tyckte inte att Hugo hade nån pappa. Det var så jävla roligt att debattera om det med ryssröran.

Nyss kom syster förbi med fjärrkontrollen till vår nya tv, deras gamla, som vi ska köpa av dom. Underbart, vi har i några dagar levt på stenåldern då vi varit tvungna springa och byta kanal. Oftast har vi inte orkat byta, så det har resulterat i mycket tv-shop dom här dagarna. Så tack älskade syster! Du är en pärla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar