söndag 21 juni 2009

Gäsp



I afton har vi varit på kalas! Dubbelt upp! Cristoffers tvillingsystrar fyllde år den här midsommarhelgen. Jag orkar inte lägga ut massa bilder, istället kan jag hänvisa till Frida som som alltid lagt ut massa bilder, dom mest smickrande är väl på dom 3 vännerna och Hugo. Hugos kusiner alltså. Det var fullt ös hela tiden, det brukar det vara när Seth och Leo träffas (Hur orkar ni, föräldrar till dessa rara barn?!?!?!) Men det var trevligt, jag spenderade mestadels av tiden i soffan och försökte få övertrötta sonen att sova lite. Det gick sisådär, men nu mina vänner, nu sover han.

Jag själv är helt tom i huvudet så jag ska också lägga mig snart, hade planer att springa på stan en sväng imorgon så jag behöver all energi jag kan få. Agnes, om du läser det här så kanske du och Micko vill göra mig sällskap? Hör av dig isånnafall!



Men nu, godnatt!
(Ps. MASSA kärlek till min fina sambo och Hugos pappa!)

1 kommentar:

  1. Å, jag hade gärna följt med, eftersom jag själv behöver på stan, men jag har bvc tid klockan halv tre och sen så har jag blivit sjuk!! Men så fort jag är frisk så tycker jag att vi ska ses.. på riktigt!! =)

    SvaraRadera