tisdag 9 juni 2009

Fy

Vilket tungt huvud lillmamma har idag. Jag var uppriven, vet inte riktigt varför, igårkväll och jag kunde inte på något sätt somna. Det var varmt och kallt om vartannat, sambon sov gott, till och med våran lilla son sov jättegott. Till slut gick jag ut och satte mig på balkongen, kylde ner mig totalt och kröp sen ner och somnade. Då var klockan över 04.00. Inte kul när Hugge ville vakna klockan halv 7 imorse, jag gick upp en stund och vid 8 så bad jag Crille gå upp.. Jag var inte pigg.

Det är jag fortfarande inte, jag sov till 10 och sen sov jag inget mer. Så vi avbokade bvc, avbokade allt annat och nu sitter jag bara och är skeptisk till att vara ensam när Crille är på fotbollsmatch ikväll. Jag kommer vara totalt knäckt ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar