onsdag 10 juni 2009

Lite..

mer sömn inatt, men ändå toktrötta är vi här hemma. Jag ska snart iväg på ett möte, lillen får följa med, sen ska jag ner på stan och hämta ut p-pillerna jag ska ta över sommaren. Till hösten har jag bokad tid för att sätta in en spiral, vilket känns skönt =) Eller inte skönt att sätta in den, men piller har jag väl aldrig varit duktig på att komma ihåg så. Nej nu måste jag klä på mig och klä på lilleman, fixa skötväskan och sen vandra iväg. Ha en fin onsdag!

(Är det ens onsdag?)

3 kommentarer:

  1. Jo , det är ju onsdag. Svårt att hålla koll på- Vad synd att ni är så trötta, jag vet hur det känns! Vi får väl ta att träffas när du blivit lite piggare. =)

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju synd att du inte följde med så kanske man hade fått se det lilla livet live ;)
    Hoppas ni får ordentligt med sömn i natt så att ni får känna er utvilade.. man blir så mkt bättre människa då!

    SvaraRadera
  3. Visst är det förvirrande med veckodagarna? Just nu önskar jag faktiskt att tiden bara skulle stå still. Tindra har ju snart blivit 7 månader och nyss var det november.

    SvaraRadera