tisdag 2 juni 2009

Nu ammar inte jag, tyvärr, men ändå! Oregelbunden sömn = ingen höjdare för mig. Det struntar min sambo i som också går hemma just nu, han vaknar ändå inte fast jag behöver lite assistans. Det är så man funderar om det verkligen fungerar att kväva någon med en kudde? Nej men det går bra här hemma, Hugo är världens snällaste på natten. Ligger och gurglar och pratar och ler tills han får flaskan, då kommer han på att han var ju världens hungrigaste och så äter han tills han somnar om! Fast lite längre nätter hade han gärna fått göra, han sover i tre timmars intervaller.. Varför inte 5 timmar Hugo? Eller 6, lilla älsklingen? Mamma är trött.

Cristoffer är iallafall uppe med honom nu, jag kommer somna om i princip vilken sekund som helst, ja jag vet att klockan är 10! men jag är så trött.. Jag tror iv ska springa på stan idag en stund=) mysigt!


3 kommentarer:

  1. Haha, har också funderat över det där med kudden, men just nu kör jag på slag i ryggen istället ett tag till i alla fall =)
    Jo, jag har funderat över flaska även för att david kan sitta uppe då så man kasnke kan få en hel natts sömn nån gång i alla fall.
    min msn: agnes_0625@hotmail.com
    fast jag är inte inne så ofta. Jag kan typ varje dag, har ju som inget jobb som stör =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag fösöker med ammning ett tag till, eller försöker stå ut. det är ju på ett sätt ändå mysigt att amma.

    Ja men det låter jätte bra, har inget för mig nästa vecka, vad jag vet.. eller måndag ska vi till bvc men annars inget.. tror jag =) Kanske tisdag?

    SvaraRadera
  3. Ja, vad kan man hitta på med två bebisar? Jag vet faktiskt inte.. har inte världens bästa fantasi.. har du några förslag? =)

    SvaraRadera