tisdag 16 juni 2009

Robyn - Cobrastyle

Hej mormor, morfar, moster, morbror, farmor, farfar, fastrar
.. och alla småkusiner!

Nej jag vet inte om ni alla läser, men jag har förstått att ryktet sprids fort. I skrivandets stund ligger Hugo och kämpar (läs: bajsar) hos pappa och pappa ser på u21-fotboll. Jag sitter och kikar på tapeter, Skebo har godkänt och gett oss en rek till tapeter på vardagsrummet. Mycket snällt, tyvärr måste vi göra jobbet själva och jag vet inte hur Crille är på tapetsering, men jag var hemskt passiv när mitt rum gjordes fint hemma i Stackgrönnan. Så den som känner sig manad får gärna komma hit och hjälpa oss någon dag framöver! Jag sitter också och kikar på en ny soffa, inget ont om den vi har nu, men vi ryms inte allihopa att mysa i den. Så jag letar en stor jäkla soffa, jag bryr mig inte om den knappt ryms här inne, bara vi alla ryms i den =)

Vad mer har hänt då? Jo, igår var Sandra och Alex här! Vi fikade kladdkaka och dom hade köpt presenter till Hugge (Blöjor, tvättlappar, barnolja och en Max-bok) Dom tjejerna vet vad man behöver. Crille var och spelade match i regnet, tydligen gick det inge vidare, men han var glad ändå! Nu funderar jag på att fara iväg och sola några minuter, mest för att få ta det lugnt en stund.


1 kommentar:

  1. Jag kan vara arbetsledare för min tid som "tapetserare" är nog över. Men jag vet hur man gör. Om ni kan vänta tills fabror doktorn bytt min höftled så kan jag nog tapetsera också men jag tror inte ni vill vänta på det. Men det finns nog flera som kan tapetsera så jag är nog lite överflödig. Kommer och kollar när det är klart.
    Pussa Hugo från mommo.
    Kramar från mamsen.

    SvaraRadera