fredag 10 juli 2009

Hugos new BFF

Vi har just kommit hem från stan där vi har umgåtts och fikat lite med Agnes och Micko. Micko föddes typ 3 veckor efter Hugo och är därför Hugos new BFF. Har jag bestämt då. Det var tokskönt att träffa en mamma i min egen ålder och hennes lilla. Hugo skötte sig väl inte hälften så snyggt som Micko gjorde, men det får jag ta! Tack Agnes och Micko, ni var supertrevliga!

Nu sitter Hugge hos pappa sin och jag sitter här en stund, jag är trött. Det blir jag direkt jag sätter foten på stan, för då är det vagnar som ska hållas redas på och samtidigt stenkoll på om en liten Hugo trivs. Jag är helt fokuserad att nu när jag får släppa fokus från ungen så blir jag så hemskt trött. Jag ska iallafall snart laga middag och sen ska vi ha en mysig fredag här hemma. Jag önskar er alla detsamma! (Alla.. 10 läsare!)


1 kommentar:

  1. Desamma...fast den snart är slut!
    Ge oss en liten vink när ni vill ha storfrämmen!! kramis! /carina

    SvaraRadera