onsdag 8 juli 2009

Jag har aldrig tid att uppdatera. Hugo är en liten skrikbebis, i måndags så var vi på BVC och han fick medicin utskrivet mot torsken som förmodligen spridit sig till magen (därav magknipet) och visst har det blivit bättre men vi har noll energi här hemma så nu längtar jag tills han mår bra igen! Han väger iallafall 6100 gram nu och är 63 cm lång, stor kille!

Idag var det tänkt jag och Agnes skulle ha en playdate med våra söner, men när Hugo sover dåligt och jag sover ännu sämre så tar vi hellre det en annan dag. Försöker fresta med Båtcafet på fredag, då får morfar hälsa på Hugo (Och Agnes och Micko förståss!) Vi ska iallafall iväg och äta middag med nästan hela Crilles släkt, moster från Schweiz och kusiner från huvudstaden tror jag. Det blir mysigt, men jag tror jag kommer vara ännu mer trött ikväll..

Haha Crille har bränt en skiva åt kusinerna och deras 1åring? som ska köra hem senare, och just nu ligger han och lyssnar på den med Hugo. Repertoaren består bland annat av Mamma Mu och Smurfarna. Jag blir sjuk i huvudet, vad tänkte jag när jag skaffade barn? Barnprogram och barnmusik får det att vändas i magen på mig, men Crille gillar det ju iallafall! ;-) Hej på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar