torsdag 16 juli 2009

Jag har världens finaste unge

Jag tänkte att huvudpersonen i bloggen måste få synas, så därför satt jag ikväll och trixade dit hans fina bild som jag tror farmor tagit. Den bilden ska förstoras och sättas upp på väggen i sovrummet. Vem lurar jag, den och massa massa andra..

Hugo sover iallafall, har gjort det sen typ 9, han var supertrött! Jag funderar om jag ska lägga mig själv eller om jag bara oriver honom om jag går till sovrummet och bökar på. Han ska nog vakna och äta snart ändå, så lika bra att sitta vaken tills ögonlocken faller ihop. Min förkylning är inte okej, jag snorar och snorar och hoppas att jag inte smittar lillen. Crille vill inte att jag ska pussa på Hugo, men seriöst, trodde han att jag skulle sluta med det? Han är ju så mysig att pussas med.

Imorgon ska jag och Crille på bio, farmor och farfar ska få vara här och vara sällskap åt lillen. Jag föreslog till sambon att vi skulle ner och sova i tvättstugan istället, jag kommer inte orka vara vaken genom en hel Harry Potter film. Nu slet sig Crille från sin dator så jag ska väl göra detsamma, först ska jag bara snyta mig och hämta mer sockerdricka, sen ska jag vara trevlig! Godnatt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar