tisdag 11 augusti 2009

Godmorgon?

Tja alltså, BRA sover han ju inte. Men inatt så var han då inte arg! Jag ska gå in lite senare på vilka åtgärder vi gjort och tusen tusen tack för alla råd och tips, jag förstår nu att jag inte är ensam - trots att dom flesta är betydligt duktigare på att hålla uppe skenet efter sjutton sömnlösa nätter. Jag låter det ta knäcken av mig.

Men så här sitter vi nu, i soffan. Hugo har just fått lite gröt, läs spottat ut, men han är som nöjd ändå. Mamman är lite trött och pappan är omöjlig, jag vet att jag skriver det ofta men ni skulle bara veta, att väcka. Det är lite irriterande, men jag får iallafall vara med den goaste av alla goa ungar: en morgonpigg Hugo. Skriver mer sen!

3 kommentarer:

  1. Go morron! Det ser nästan ut som att Hugo måste få lite större kläder på sig! Jag ska samla ihop det sista vi har av 62/68 och komma med det vid tillfälle. Tror väl att ni redan fått en kasse?! Hoppas att det börjar ge med sig med Hugos nätter. Hannes har nog aldrig varit så där, men vi har iaf börjat med 5-minuters. Ibland kan han vakna mitt i natten och ligga å prata. Vi låter honom prata och efter en stund sover han igen.

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt när man känner det som same, same, just sometimes different... Det blir som dåliga repriser och tålamodet tryter! Lite sömn och vakentid på fel timmar går inte ihop med den dygnsrytm man lärt sig leva med större delen av livet! Men plötsligt ändrar sig allt! Liten tröst, men det är nog det jag kan erbjuda...

    Säg till om ni behöver mer kläder. Om jag inte skickade allt till Byske...i så fall får ni ju ändå ta dem snart!

    Å hälsa brorsan att han MÅSTE SKÄRPA SIG!

    SvaraRadera
  3. Oh så sött! Exakt den där bodyn har vår son också.

    SvaraRadera