söndag 30 augusti 2009

Jag är lycklig

Över att vintern är på väg. Längtar att få ta på mig massa kläder, stickat, halsdukar, vinterjackan. Och vet ni vad jag längtade efter mest? Mina fula uggs-kopior. Jag har aldrig tyckt dom varit riktigt snygga, men det är absolut dom skönaste och varmaste vinterskorna jag haft i mitt liv. Jag skriver längtade i presens för C har förbjudit mig att använda dom. Så egentligen är jag inte så lycklig då. För min kära sambo har sagt sitt och jag orkar inte med en till vinter då han knappt vill gå brevid mig av skam. Jag tycker han är fånigast i världen.


.
Fast om någon vågar gå emot min älsklings ord så fyller jag år 14 sep.
Eller så köper jag bara uggs åt Hugo istället. Det är väl uppkäftigt nog?

2 kommentarer:

  1. Dissa Chrille, så går du och jag med varandra i våra uggs-kopior! Oss emellan - är dom de skönaste skorna i världen, men tycker även dom är snygga - och om jag är en tönt för det? So may be... :)

    SvaraRadera