söndag 30 augusti 2009

This photograph is proof

Jag vet inte vem av systrarna det var som donerade en overall i strl 68, men TACK FÖR DET! Jag har legat sömnlös, nästan, i flera kvällar nu och funderat om overallen jag beställde i strl 74 är för stor. Har grämt mig själv till vansinne över detta och nu fick han äntligen en overall som han kan ha dom första kalla månaderna, och jag slipper tänka på det här en enda liten sekund till.. Nu ska vi äta fajitas som jag lagade igår och sen hoppas jag på att få blunda en stund. Hugo vaknade varje timma inatt, och jag trodde verkligen att det var en positiv trend att han iallafall sov med några timmars mellanrum. Man ska aldrig ropa hej!

Hej!

1 kommentar:

  1. Det borde väl vara kassen från oss va, med Seths gamla kläder? Vad bra att den passar! Hittade ni nåt mer?

    Ni måste säga till om det är nåt mer ni saknar, för det mesta borde finnas hos nån av oss fastrar!

    SvaraRadera