fredag 21 augusti 2009

Men vad är det här?

Sonen somnade efter gröt klockan 20.

21, 22 och 23 vaknade han och gallskrek. Är det tänder? Har han öroninflammation? Är det normalt? Är det så här det ska vara? Är det så här natten ska se ut? Jag känner mig så hjälplös. Lillhjärtat har under nästan två månaders tid bara sovit sämre och sämre och jag vet inte vad jag ska göra längre. Fick goda, och många, råd här på bloggen men hälften har vi redan testat och hälften går lillen inte med på alls. Nu har jag gett alvedon, josse jag brukar också göra det ibland, men jag tycker inte det fungerar. Jag tror Hugo bara är tjurig, undrar vem han fått det av? Mamma älskar dig iallafall JÄTTEMYCKET hugo, hon är bara lite trött nu.

(Tack Agnes och Micko för idag!)




1 kommentar:

  1. Alvedon brukar inte funka för oss om hon inte är febrig eller har ont i munnen. Visst kan det vara tänder på G, men det kan vara en utvecklingfas också, eller växvärk eller... Håll bara koll på om han verkar pigg i övrigt. Är du orolig så brukar vårdcentralerna oftast ta emot och kolla upp.

    Det är svårt när sömnen inte är bra. Ska inte ge några tips då jag är säker på att ni redan fått alla. Det är så olika vad olika barn sover bra av. Min lilla sover till exempel bäst om hon har det väldigt varmt. Hon vill inte ha det svalt.

    Lycka till! Hoppas du hittar nåt sätt så både du och Hugo får sova bättre.

    SvaraRadera