onsdag 12 augusti 2009

Två trötta pojkar ligger i soffan och iallafall den ena slötittar på Sverigematchen. Den andra trötta mannen ska jag tyvärr snart väcka och ge honom lite välling, gröten är ingen hit för den vill bara rulla runt i munnen, så jag blandar ut gröten och ger den på flaska tills lillen vant sig vid smaken. Men idag till lunch fick han smaka lite morot och det sa bara slurp så hade han ätit upp allt! Jag vet inte om det var så bra att ge lite mer än smakportionen, men han tyckte ju att det var så gott!

Ikväll har jag tvättat, tyvärr så hade en tanta bokat tvättstugan just efter oss och jag fick panik och slängde upp alla blöta kläder i lägenheten på diverse möbler när torkställningen tog slut. Sen lyckades jag öppna kylskåpet så fort att ketchupflaskan for åt helvete och gick sönder, jag överdriver inte om jag säger att det såg ut som att någon blivit mördad i köket. Ketchup överallt, på väggarna, på bordet, på babysittern. Jag är inte på bra humör.

Sen har jag även bokat babysim, och förhoppningsvis tillsammans med Agnes och Micko! Bad i all ära, men nog hade det varit lite roligare att hänga med dom två på söndagseftermiddagarna på Edda :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar