tisdag 1 september 2009

Fy

Jag har på senare tid haft sjuk huvudvärk. Sist så låg jag en hel natt och kved av smärta, och då var smärtan placerad på höger sida. Innan denna huvudvärk kom så mådde jag kasst i flera dagar, och huvudvärken trappades succesivt upp. Migrän fick jag höra då.

Samma sak nu, jag har i flera dagar varit trött och haft huvudvärk mest hela tiden. Ikväll var jag med om det läskigaste jag någonsin varit med om. Jag ligger i sovrummet, kollar lite på telefonen och helt plötsligt är det som ett hemskt tryck på höger öga och det blir helt svart. Jag prövar att "lura" kroppen och håller för både vänster och höger öga, men jag ser fortfarande ingenting på höger öga. Det tog väl 30 sek eller nått så kom synen tillbaka men fortfarande är det dimmigt. Jag läste nu att det här kan inträffa före ett anfall av migrän, men vad tror ni? Migrän, inte migrän? Jag blev så jävla rädd när synen försvann

Hur ska jag kunna sova nu?

1 kommentar:

  1. hej :) ska vi fara till london och se blue october i october?? :)

    SvaraRadera