onsdag 28 oktober 2009

Agnes du hade nog rätt

Sjukvårdsrådgivningen trodde också svinis, skoj

Jag ligger i sängen och mår pyton, har feber och ont i huvudet, Crille har hosta och lillhjärtat ligger utslagen på sin pappa och sover. Han är blek och varm och trött och grinig. Jag blir så ledsen så det är inte sant, jag önskar jag kunde göra något. Om det nu är svininfluensan vi fått, hur länge har man den? Jag känner mig helt död och jag kan iallafall uttrycka det, Hugo kan inte ens säga aj

:(

1 kommentar:

  1. Nej, vad jobbigt! Hoppas ni får en mild sådan, eller jag menar att den inte vaarar så länge!
    Jag tror man har det i ca en vecka, eller det är vad jag har hört! Eller var det så att man smittar i en vecka. Det konstiga är att inte vi är sjuka, men smittar ju som mest dagen före och dom första dagarna man har det. Ja, vi får väl se om vi klarar oss.
    Stackars lillhugo. Hoppas för hans skull att det går över fort, det kan inte vara kul som mamma att se honom så!

    SvaraRadera