onsdag 7 oktober 2009

Nej

Ring aldrig, aldrig, aldrig hem till oss efter 6 på kvällen!

Hugos farmor var hit med älgkött åt oss och väl här så fick hon natta en övertrött Hugo, det gick bra och han sover än! Så tack för det, och tack för att vi har dig Kerstin! Nu ska jag dricka lite Loka och ta en migräntablett, fast jag börjar misstänka att det är något annat.. Jag har känt mig febrig i flera dagar nu, idag kulminerade det och jag kunde inte ens sänka blicken utan att få ont. Hoppas det går över iallafall, imorgon ska jag och storasyster springa på stan och säkert gratulera min älskade PAPPA SOM FYLLER ÅR!! Tänkte skriva att han blir så stor, men det märks ju tydligt att jag är bebis-skadad

Godnatt :-)

1 kommentar:

  1. Ne, jag vet inte mer än det du skriver och ursäkta om det inte är bra kommentarer från mig.. Tänkte bara vara snäll och säga att det finns hjälp. Och jag hoppas att allt löser sig för er.. Jag förstår att det inte går när han blir arg då... Ber om ursäkt..

    SvaraRadera