fredag 23 oktober 2009

Snark

Vi försöker ställa om Hugos dygnsrytm här hemma, så vi stiger upp gemensamt och tvingar en supertrött Hugo att vara vaken minst 2 timmar innan han somnar om på morgonen. Förut brukade han klara typ 1 halv timma. Iallafall, jag som sprungit uppe inatt la mig genast då han somnade sin förmiddagslur med pappa.. och vaknade nu. Somnade 10, vaknade nu. Nej inte direkt, jag vet att jag vaknat typ tusen gånger för Hugo har både hunnit vakna, tjoa massa och äta en hel burk lasagne, gnälla över maten och hans pappa har också tjoat.

Men till saken: nu sövde hans pappa honom igen och vad ska jag göra? Jo, sova lite till ;)

1 kommentar:

  1. Hej, kakeldekoren är inköpt på rulle (45cmx2m) på coop bygg. Jag har alltså klippt till alla bitar själv och kan rekommendera dig att använda en pappersskärare om du tänk ge dig på detta. Jag är sämst på att klippa rakt så utan skäraren hade nog inte resultatet blivit så bra ;)

    SvaraRadera