måndag 5 oktober 2009

Svenska Hollywoodfruar

Egentligen är jag för trött för att skriva här, men jag har just sett Svenska Hollywood-fruar och genom hela den här serien har jag haft ont i magen. Jag har inte fattat varför, men ikväll slog det mig. Den där förbannade mrs Anka, hon är på pricken lik kvinnan jag var aupair hos i Italien. Dialekten, utseendet, sättet, allt! Poletten föll ner när hon gnällde över att dom inte hade strykit kläderna på Grand Hotel, jag minns när jag fick en rejäl utskällning för att jag hade vikt en klänning som jag hade strykt hos aupairfamiljen. Den skulle ju hängas UPP!!

Hur hon struttade runt i sina klackar, drog hem män om nätterna, blev arg på mig när jag missade en fläck på KYLSKÅPSDÖRREN och tvingade mig stryka hennes jävla trosor - det är ju tur att jag inte blev mer skadad än jag vart!! Jag får jävlar hurvens bara jag tänker på na.

Godnatt

2 kommentarer:

  1. Ush lilla vän, jag minns hur jag led med dig medan jag hade dig i Italien. Du får inte åka dit mer ;-)

    SvaraRadera
  2. Oh... Men var du hos självaste Mrs Anka??? Jag följer din blogg nu hihi! Det är intressant att läsa om hur det går för dig och lillen. Även om det är jobbigt för er, så läser man mellan raderna att din kärlek är stor till din son! Det är det viktigaste och det som gör att man liksom klarar av vad som helst. Kram amanda

    SvaraRadera