tisdag 6 oktober 2009

Sovmorgon

Hade min älskade sovmorgon när Hugo började skrika i högan sky. Han gör så ibland på mornarna, han tycker att det är så tråkigt att måsta sova fast han vet att han måste för han är så trött. Så jag gick upp, avrådde krisen och nu ska jag gå och lägga mig igen. Jag är inne i en migränperiod igen så om jag inte får sova min sovmorgon så mår jag skit hela dagarna, det är liksom inte värt det.

Idag ska vi på familjegården och fortsätta spåna på Hugos sovvanor, what to do what to do, sen ska vi storhandla som är min favoritsyssla! Imorgon ska jag träffa en vän som jag inte träffat på jag vet inte hur länge, hon var min allra bästa vän i många år så det ska bli roligt att få visa upp mig och hugo för henne och höra vad hon haft för sig=)

Nej, sova var det. Huvudet börjar dunka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar