måndag 23 november 2009

I consider you a lost one

Så tråkigt.

Jag har svårt att hålla mig härifrån, jag har alltid haft ett behov att skriva och imorse när Hugo tog sina första krypsteg (och stoppade in gammalt godispapper han hittade under soffan i munnen och höll på att sätta i halsen) så ville jag verkligen logga in här och berätta det för er. Men jag är principfast också så jag vi får väl se om jag publicerar det här inlägget eller om jag bara skriver av mig. Hugos tand är nästan helt uppe nu och jag vet inte om vi förstått hur roligt det är att han heter just Hugo och har en sån här liten tand:


Jag skulle gärna ta bild på tanden men närmar jag mig hans mun så biter han. Vilka käkar! Tror lätt han skulle kunna käka morot med dom där käkarna. Nej nu ska jag snart gå och lägga mig (vi sover fortfarande om varandra här hemma så jag vaknar 0500, leker med Hugge hela dagarna och hans pappa behagar stiga upp typ klockan aldrig varje dag, efter jag har försökt väcka honom kanske 100 ggr, känns det igen svärmor?) så jag är iallafall supertrött och trots det så LÄNGTAR jag till en ny dag med Hugo imorgon. Det är jag, Hugo och VAKNA! med The Voice på morgonen. Skriver kanske mer nån annan dag! =)

(Vem lurar jag, klart jag kommer publicera!)

2 kommentarer:

  1. TACK för att du skrev! Nu har du räddat min natt :) Emelie hade ute en sån fiffig grej på sin blogg, nämligen alla dagar hon hade klipptider - ska kolla när jag kommer hem...eftersom jag inte har hennes adress här! Då kan vi bestämma en systerkväll! Nästa vecka? David jobbar nog eftermiddag igen då! :)

    SvaraRadera
  2. Imorgon ska den här knubbisen klippa håret kort :-) Ska systrarna bara ta lite eller törs ni lite mer?

    SvaraRadera