tisdag 24 november 2009

Helt otroligt

Hur kunde två så morgontrötta människor få en son som vaknar kl 04? Varje morgon dom senaste dagarna har det blivit tidigare och tidigare, trots att han även nu med pappa vaknat nästan en gång i timman. Pappan sitter ju uppe om nätterna, när han väl somnat så vaknar han ALDRIG så då blir det ändå jag som måste springa om nätterna och det här funkade väl till en början men min älskade sambo sover ju igenom hela dagarna och när jag stiger upp kl 4 på morgonen orkar jag inte busa med Hugo ensam hela långa dagarna när Crille snarkar i sovrummet!!

Det optimala vore ju att Crille kan lägga sig och sova mellan gångerna Hugo vaknar, men hur fan ska man lyckas med det?

Nu ska jag och Hugoboo sen VAKNA! med The Voice och sen ska vi gå och handla blöjor och hämta ut ett paket på Kanalgatan och även Bussstationen, mycket paket nu i juletider!! På söndag är det skyltsöndag och första advent, kan ni förstå det?

(Ville skriva GOD JUL men höll mig!)

2 kommentarer:

  1. Här har du min msn så kan vi snacka lite mer: sarahfrank@live.se

    Hade ingen bil idag så blev lite svårt att ta sig någonstans.Vi får helt enkelt bestämma en ny dag,nästa vecka kanske?Har lite fullt upp dom kommande dagarna tyvärr..

    SvaraRadera
  2. Japp mjölkallergi och sen har han reagerat på lite annat. Får ofta utslag och blir prickig så för säkerhetsskull om vi nu ska ta sprutan ska vi ta den på sjukhuset tydligen. Får förhoppnings reda på lite mer idag.

    Angående om vi ska låta Ludvig ta sprutan eller ej så har vi inte bestämt oss än, så svårt ju men vi vuxna ska iaf vaccinera oss för att skydda honom!
    Ni då?

    SvaraRadera