torsdag 5 november 2009

Kräkfobi

Hugo kräks ju varje dag, litegrann sådär. Det gör dom ju. Det vande jag mig vid snabbt, men ångesten jag känner när jag tänker på att min lilla älskling ska bli sjuk på det där sättet igen, den gör att jag inte kan slappna av längre. Jag är så glad att det fungerar när Crille nattar honom, för ska jag vara helt ärlig så är jag fortfarande så skärrad sen den natten att jag inte fungerar. Vet varken ut eller in, känns som jag bara väntar på att han ska bli sjuk igen. Dagarna går jättebra, men jag blir så himla liten om natten. En liten mamma.

Nej, det där var jag tvungen skriva men nu Amanda ska du få se bilder på en Hugo som duschar alldeles själv. Jag bara skrattade och skrattade åt honom, jag var alldeles varm i hjärtat när jag tog upp en varm och nyduschad Hugo i famnen igen. Det är lite bristande kvalitet på bilderna, men vad gör det? :)

1 kommentar:

  1. Oh så sött!! Han är ju så söt tycker jag! Visst är det underbart med nybadade/duschade bebisar! Det är ju det bästa som finns! Kanske jag också ska prova att duscha vår kille i stolen ikväll! Det ser väldigt gulligt ut!

    Tack, jag känner mig hedrad att du la upp detta ;)

    SvaraRadera