måndag 9 november 2009

Kul

Inatt så sov vi inte. Jag och pappan alltså. Hugo sov mestadels av natten, var lite ledsen några gånger men det var ju ingenting mot mig: Jag kunde inte somnna alls. Sista gången jag tittade på klockan var den 06:30 och en timme senare så vaknade Hugo. Jag låg alltså och vred och vände mig i närmare 8 timmar. Crille satt uppe till kl 3 för att jag skulle få sova om Hugo vaknade, men jag kunde inte sova ändå. Och idag är vi två slitna föräldrar kan jag lova!

Snart kommer Bvc och ska göra Boel-testet på Hugo, jag är övertygad om att han kirrar det, men hon ska även informera om barnsäkerhet. Vet ni vad jag gjort imorse? Jag har städat överallt och tryckt in säkerhetsgrejer i våra eluttag, trots att dom är jordade och att Hugo aldrig har möjlighet att stoppa in småfingrarna där. Nu ska jag ta en iskall dusch och sen handla lite innan damen kommer,

Förresten, tydligen så vann Hugo en stående hoppgunga från Fischer Price! ;-) Vilken perfekt julklapp!! Jag är fortfarande lite chockad

1 kommentar:

  1. Hoppas du kan sova inatt! Det är så jobbigt när det blir så där "fel". Skickar lite kramar

    Kul med hoppgungan.

    SvaraRadera