lördag 7 november 2009

Snow

Det är massa snö ute och jag har varit vaken ett bra tag fastän Hugo sover hos sina farföräldrar inatt, för jag ska städa och tvätta och så längtar jag så hemskt efter lillhjärtat! Vaknade som på julafton av att det pirrade i magen för att jag snart skulle få träffa honom igen, hur knäppt är inte det? Här har jag längtat efter en god natts sömn hur länge som helst och ändå vaknar jag före tuppen=)

Nej nu ska jag ta tag i tvätten, lägenheten, sambon ska upp, förkylningen ska kureras och sen kommer lilleman och senare beger vi oss ut till Stackgrönnan för att äta middag med min fina familj!

Ps. Är det för tidigt med julmusik?

3 kommentarer:

  1. Haha nej då. Inte för tidigt alls, jag har redan premiär lyssnat för i år =)

    SvaraRadera
  2. Haha vi bor på morön :) vars bor ni?

    SvaraRadera