onsdag 25 november 2009

Stressfaktor 1000

Jag stressar jämt upp mig på kvällarna. Ikväll ville inte Hugo somna, jag och C kämpar båda två och till slut blir det tyst i sovrummet. Då går pulsen ner en stund.Tills det plingar på dörren. Helvete! En brandman. Han ville bara informera om brandsäkerhet men ändå. Just sövt sonen och så står det en brandman utanför vår dörr. Blev ju fan livrädd. Och Hugo vaknade ju såklart.

Nu ska jag se Halv 8 hos mig. Med noll volym och undertext. Jag är sjåpig.

1 kommentar:

  1. Vet att du fått alla tips som finns i världen, men tänkte nämna en sak som vi testade ett tag. Vi hade på en avslappningsskiva i sovrummet med en strömbrytare som man kunde stänga av med fjärrkontroll. Så den skivan var på under sövning och tog bort udden av alla ovana ljud. Sen hade vi en gammal typ discolampa (inte bollvarianten) som vi lätt stå på ett tag som hon kunde titta på.

    SvaraRadera