onsdag 25 november 2009

Agnes!

Vi saknar er med. Massor! Jag tycker vi måste ses oftare =) Jag skäms att säga det för egentligen kan jag bara slänga Hugo i vagnen och komma till er, men man är ju trött och då tar man sig aldrig för!

Idag har Sandra varit här, vår fina Sandra som varit i Norge i 3 månader! Jättemysigt att träffa henne, men det känns att 3 månader är en lång tid och den här damen ska snart fara iväg igen. Jag är glad för hennes skull, men Nya Zeeland? Det är både långt bort och svårt för Hugo att hälsa på. Tänk på oss som tycker om er här hemma!! På tal om det, Emelie, vill supergärna träffa dig också och vi gör ingenting om dagarna så bara du hör av dig så har vi tiden.

Imorgon ska min pappa operera ögonen och jag tar nog med mig Hugo hem till honom och agerar sjuksyrra efteråt. Blir kanske att stanna över natten men det gör då detsamma för Stackgrönnan är ju alltid Stackgrönnan och Crille kan ju sova en hel natt helt själv, han gnäller om att han är så trött jämt nu och jag förstår honom - jag har ju varit vaken i 6 månader före vi bytte!

Just nu sover Hugo och Crille i soffan, helt utslagna, jag ska snart ställa mig och fixa kroppkakor till middag! Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar