torsdag 17 december 2009

Godmorgon!

Idag är det en vecka kvar till julafton..

har jag försökt förklara för Hugo. Hugo är inte så brydd. Hans julklappar är färdigköpta men inte ens dom bryr han sig om, och dom står ändå i hallen. Jag tror den här julafton är mest för våran skull, hans föräldrar då, och det får väl vara detsamma ;-) Nu har iallafall hans öroninflammation börjat vända, tror vi, för han sover gott om nätterna och är feberfri. Den nya medicinen han fick verkar inte heller ge honom något besvär och det är ju skönt, hade inte orkat behöva byta igen.

Just nu så testar han mammas gränser, han kryper fram till våran golvstående klocka och välter den gång på gång sen kikar han på mig och skrattar! Jag är glad, trots att det är sorgligt, att vi inte har någon julgran i år för den hade då rent inte fått stå kvar nå länge. Neeeej nu får det vara nog, jag måste sätta stopp för min lilla terrorist :-)

Förresten så har Hugo lärt sig vissla? Jag trodde först att han hade typ fått astma för det tjöt av honom, men när man studerar honom så ser man hur han formar läpparna och visslar. Helt sjukt, jag var typ 10 år när jag lärde mig det ;-) Han låter som Kate i Titanic när hon försöker vissla i slutet av filmen, mycket intressant att veta

1 kommentar:

  1. Vad kul =) Micko brukar "vissla" när han drar in luft och har munnen som ett o =)
    Vad bra att hugo mår bättre =) Förresten, vill ni komma hit på julfika nån dag? På dagtid kasnke det går bättre? =)

    SvaraRadera