torsdag 17 december 2009

Tough luck

Jag har alltid varit nöjd med att Hugo iallafall ätit. Han må vara den som aldrig sover, alltid måste bli tvingad till att sova och vaknar hela tiden. Nu när han varit/är sjuk så äter han inte ens. Han spottar ut maten, sätter händerna framför munnen när skeden kommer, kastar ut maten och leker med den. Det här är så IRRITERANDE för hans nattsömn hänger liksom på att han ska äta som han gjort tidigare, vilket är jättebra! Han har alltid gapat stort och äter det mesta egentligen. Om det här fortsätter så KOMMER jag bli galen

Tough luck

4 kommentarer:

  1. Hallådär! Jo du har så rätt! På 4an bor vi. Ni då ??

    SvaraRadera
  2. David jobbar ju på dan så det blir ju bara jag och micko då, men det kasnke inte gör nåt =)?

    SvaraRadera
  3. Låter lite som micko gör med maten..
    Kan ni nån gång i helgen?

    SvaraRadera
  4. Jag blir jätte irriterad på honom när han inte äter, men han sover ju å andra sidan =)

    asså vi har gasnka fullt upp egentligen hela helgen, jag ska kolla med david om det passar nån dag =)

    SvaraRadera