tisdag 8 december 2009

Idag är det 8e december

Ifall nån missat det! Jag har tjorvat med Hugo halva dagen idag, han måste vara inne i nån separationsfas blandat med en kronisk övertrötthet ;-) Så fort jag lämnat rummet har han tjutit och hulkandes krypit efter mig vars jag än gått. Och maten, när jag ger honom middag (ris och kyckling) så storgråter han med ris fulla munnen och det sprutar mat och tårar, ger jag honom istället efterätt så sväljer han glatt. Det var gulligt, en stund. Sen satte jag ner honom på golvet för att torka reda på hans röra på bordet, då börjar han storgråta igen och hulkandes sätter han efter mina fötter och så ligger han på dom och skriker tills jag tog upp honom.

Adorable! Typ. Jag har också hunnit vara på Lassa idag och kollat om jag fått fler cystor på äggstockarna då min mens har förskjutits typ 3 veckor varje månad. Det hade jag inte, inte heller var jag gravid (då vet ni alla det) så jag fick en FET spruta i skinkan som skulle starta igång kroppen igen. Det var väl sisådär kul, men bra om det börjar fungera igen. Nu har jag ont som fan i skinkan, kan knappt gå! Tänk på det alla ni som klagar över svinvaccinet

Nu ska Hugo sova så jag säger också goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar