måndag 7 december 2009

Hugos önskelista

Kära Tomten,
Nu är det snart julafton och jag har inte riktigt fattat konceptet men min Mamma säger att jag varit snäll, iallafall dagtid, och att man får julklappar om du håller med!
Jag önskar mig iallafall:

Leksaker som låter, som håller och som är pedagogiska
Kläder som är tuffa, snygga och hållbara
En gåvagn, lära gå-skor, mockasiner med halksula
Kanske en ny snutte så mamma och pappa får tvätta min ibland

Tack och hej
/Hugo 8 månader, Skellefteå

1 kommentar:

  1. Hej Söt-Hugo!
    Det är klart att moster tror att du kommer få julklappar, förutom några mindre fadäser har ju du skött dig prickfritt. Värre är det för moster, hon får passa sig. Men Hugge? Tror du att din mamma vill veta vad moster tror att tomten kommer att komma med till dig? Så inte tomten kommer med en massa dubletter? Och fråga mamma din om hon vill komma och klippa sig i veckan... Puss på dig, mosters ögonsten! :) Säg babababa till mamma från mig...

    SvaraRadera