lördag 19 december 2009

Jag hade massa saker att säga

Men det är glömt nu. Idag har vi varit och handlat julklappar till julklappsleken med Cristoffers sida av familjen, och sen har vi inte gjort så mycket mer. Crille har varit vaken idag, det händer typ en gång per månad nu för tiden, så det var roligt och vi har gått och småpussats lite hela dagen. Mysigt!

Mindre mysigt var det när jag hade satt mig ner för att äta god lövbiff och steakhousepotatis så sätter jag Hugo brevid mig i soffan och så kräks han upp middagen på mig. Åh, bara han inte är sjuk. Vi slängde i säng honom direkt och han var trött. Kan vara så att han lekte för mycket, han har lärt sig sätta sig från liggandes så det är väldigt mycket upp och ner, och att det var därför han kräktes men jag tappade då matlusten.

Snart är det mitt nya lördagsnöje: Robinson! Kan man tro att jag var den som gärna var ute varje helg förut, på höga klackar och med massa gott vin i magen? Tänker på tjejerna som är ute ikväll, och tackar för igår! Ni är bäst

5 kommentarer:

  1. Jag känner att jag börjar bli som dig, fast utan söt bäbis. Är hemma och myse med mamma och packar.
    Tack själv Ida, det var väldigt roligt att träffa dig! :)

    SvaraRadera
  2. Tänk så det kan förändras!

    SvaraRadera
  3. Du vet Ida, det där jag sa om vår trevliga nattsömn, det var bara en kortvarig semester på en vecka max. Nu är det lite av en katastrof. Han vaknar ständigt, vår son, och bara skriker. Så nu testas mitt tålamod. Hur går det för er? Har det blivit bättre och du, hur är vädret uppe i norr???? MINUS??

    SvaraRadera
  4. Han kryper nog snart då =)
    Micko började också med att sätta sig upp fråb liggades och till slut hade han fattat hur man gjorde för att kunna krypa =)
    Ja, det kanske blir efetr jul om ni inte kan på tisdag? Så kasnke jag kan komma till er på dagen?

    SvaraRadera