torsdag 3 december 2009

NU

Sover Hugo. Han är en riktig sömnvägrare och jag kan bli så trött på att tvinga honom att sova jämt och hans typiska "jag VILL inte sova"-skrik kan göra mig tokig! Han skriker av ren ilska och river med naglarna eller drar i håret, det vore rätt gulligt om det inte gjorde så ont!

Vi har varit på stan med bästa Agnes & Micko idag. Jag tänker så sällan på att Hugo är en stor 8månaders kille snart, men när vi satte killarna brevid varandra fick jag nästan tårar i ögonen för dom hade en sån fin VUXEN kontakt där dom satt och log mot varandra. Micko har världens sötaste busleende, och när Hugo räckte fram handen så öppnade Micko snällt munnen och smakade på Hugos fingrar. Det var gulligt och jag tror Agnes lägger ut bilder snart och då ska jag sno dom av henne =) Måste, måste köpa en bra kamera!

(Alla som läser här kanske vet att Hugo är till vänster och hans bästis Micko till höger, men om ni inte visste det, there you have it)

Imorgon har vi en visning på ett radhus i Bergsbyn, vet med all säkerhet att vi inte kommer få det för det är ett fantastiskt fint område och vem vill inte ha ett radhus? Men jag vill ändå fara! Crille klagar på läget, men jag sa åt honom att ska han klaga får väl han sitta varje kväll och leta ett nytt boende åt oss. Och vore det så illa att vi fick lägenheten och Crille helt enkelt inte vill flytt dit så får jag ta min lilla sömnvägrare och flytta själv. Jag måste bort härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar