fredag 11 december 2009

Sjuk kille

Hugo har i vanliga fall rätt låg temp, men idag låg tempen över 38 och han kokar om pannan. Stackars liten, det var inte helt oväntat då jag själv också varit febrig nån dag och mår lite tjyvens. Nu har han iallafall fått alvedon, ätit mat och får lite välling av pappa just nu så vi hoppas han ska sova gott sen och jag hoppas han inte blir kräkis =( Det märks när Hugo är sjuk. Han somnade liksom på golvet, what are the odds?

Nu har jag varit och köpt snus åt min sambo, godispåse till mig och denna ska jag trycka om magen tillåter medans jag tittar på IDOLFINALEN! Jag har dåligt, dåligt samvete för vi skulle i detta nu egentligen varit hos familjen Rodin-Boström, men jag vill inte förstöra Hugos sömn ännu mer och sen föll febern på här hemma. Förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar