lördag 30 januari 2010

Haha nervööst

Jag sitter bokstavligen och tuggar på händerna för jag är så nervös för Hasses skull! Jag har följt Robinson varenda jäkla lördag och det vore så ballt om en skellefteåbo vann =) Att alla avskyr honom gör detsamma för oss, jag och sambon har kommit på att han är missförstådd från första början, typiskt norrlänningar som vill vara snälla men uppfattas som uppkäftiga!

Hugo sover, just nu, han har i flera nätter satt sig upp i sömnen och TOKGRÅTIT, säkert pga av mardrömmar eller så och det är läskigt för han låter så annorlunda när han fortfarande sover. Hoppas du får en god natt iallafall, imorgon ska vi busa igen lillhjärtat!

Update: SÅ JÄVLA GRYMT. Hans vann! Grattis till dig!

1 kommentar:

  1. sv: Det måste vara väldigt påfrestande för dig, kan tänka mig att frustrationen tränger på? Men har det vart så hela tiden eller har det blivit så på senaste tiden? Testat 5mins metoden?

    Wilgot måste alltid ha snutten över huvudet, tror det är någon slags trygghet, vad tror du?

    Jag hoppas givetvis på att det inte vänder för Wilgots del, men vet att det kommer göra det en vacker dag :)

    Kram

    SvaraRadera