söndag 24 januari 2010

Halv sju...

Imorse vid halv 7 vaknade jag av att Hugo gallskrek och hans pappa stod och halvsjöng "såja,såja" blandat med lite "soooooooooov" och det var rätt uppenbart att Hugo inte ville sova mer så jag ropade honom till sängen och Hugo var på ett strålande humör! Han hade sovit hela natten inatt också nämligen ;-) Drygt mellan 10-06,30 vilket HELT klart är godkänt!! Det är mer än godkänt, det är helt sjukt fantastiskt!

(Här ska ni stanna mig och säga att inte ta ut något i förskott)

Jag är ändå lite för trött nu och längtar tills Hugos lunch-nap för då jag ska krypa upp i soffan, säkert kommer jag även då väckas av en jätteglad Hugo som vill dra mig i håret. Fy fan vad det gör ont, och jag brukar ha gott morgonhumör men när han gör det är han en jäkla unge alltså!

1 kommentar: