söndag 24 januari 2010

Vi har ont i magen

Jag och Hugo delade just på en burk katrinplommonpure och det är väl egentligen det enda jag behöver säga om det.

Hugos Farmor och farfar kom just hit med stora flyttkartonger och jag blir så glad för då blir det genast så verkligt att vi bara om en MÅNAD byter boende till ett större och mysigare! Nästa mål för mig är ett hus, men just nu är jag så glad att vi ska få fixa till ett rum åt Hugo och bryr mig inte om att det inte inkluderar en gräsmatta och jordgubbsland.

Nu äter ungen på mina Elle-tidningar. Kanske har vi förklaringen till Hugos hårda mage där? Jag var minst 4 år innan min mage lärde sig bryta ner papper.

2 kommentarer:

  1. ...Och jag har ont i halsen, eländes... Krya på er! Tack för ditt meddelaande, jag tar god tid på mig hihi, speciellt nu, denna dag har jag känt mig riktigt trött men jag hör av mig när jag är klar!

    Och vad ROLIGT att ni äntligen funnit ett bättre boende, jätteglad för er skull!! VAd var det jag sa, tihi=)

    Själva har vi varit lite uppgivna idag med vårt hus.. Det är värre skador på huset än vi hade trott. Jag hatar husmarknaden. Det är ett lotteri hela grejen...

    Hoppas du och Hugge får sova gott inatt också!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Denna kille var inte så pjåkig heller! ;) Också otrooligt fina ögon!! Ganska jämngamla, Melvin är född i maj 09. Vad roligt att följa, ännu en kille som är pappertugg där hemma förstår jag?! ;)

    SvaraRadera