tisdag 19 januari 2010

Jag..

är trött och febrig och illamående. Och less! Mår aldrig bra, under tiden Hugo låg i magen så mådde jag ändå relativt bra men det var när Hugo kommit ut och sömnbristen satte in, aptiten försvann och kilona rasade som jag blev dålig jämt.

Idag har min fina, fina syster varit här och jag kände mig som en TRASA och gnällde utav bara den men hon bara sitter där med sina stora, fina mage och låter mig klaga. Det tyckte jag var snällt =) Vi lagade och åt middag tillsammans, pratade förlossningar och jag vet inte varför men vi får ALDRIG nått vettigt ur det vi säger för jag tror vi pratar om varandra! Jag försökte känna sparkar på magen men det är ju typiskt att bebis är snäll just när Moster Ida (Moster?! det är ju knäppt men jag får åldersnojja när jag blir moster, inte när jag blir mamma) ska känna, det där minns jag så väl! Bebis sparkar en sekund och andra sekunden när någon ska känna så är det lugnt och mysigt i magen. Hugo var iallafall glad över att moster var här, och smått tokig, han kröp runt här som en liten galning.

Nu ligger jag och ser So you think you can dance med Hugos smörgåsrån och ett glas vatten, det är det enda jag får i mig, jag hoppas jag mår bättre imorgon för det är TUNGT att busa med Hugo när det skvalpar runt i magen =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar