måndag 18 januari 2010

Sleepy

Jag och Hugo har varit på g idag! Jäklar vad vi sprungit runt, hos doktorn och senare ner på stan, sen for vi på Maxi och storhandlade och det visade sig på lillen när vi kommit hem: han var speedad! Han har krypit runt (Agnes, nu kryper Hugo på knä, äntligen!!) och skrattat (och jag som säger att han aldrig skrattar, vilket han egentligen inte gör men nu han var tokig) och klättrat upp på saker, sängen, sofforna, helt galen! Behöver jag säga att han somnade när han slurpade kvällsflaskan? Åsynen av en Hugo som somnar är så VACKER i detta hem

Jag ska snart ta mig en hallonsoda, godaste som finns, och lägga mig på sängen som som vanligt är placerad ute i vårat pyttelilla vardagsrum. Imorgon kommer min syster hit, hon är i vecka 29 (eller blir det 30 idag? vet inte riktigt vilken dag du byter vecka på kära syster) så jag ska iallafall klappa på magen och hon får klappa på Hugo! Vi ska laga middag ihop innan hon ska iväg på vattengympa!

Nej nu kollapsar hjärnan, idag sprang vi iallafall in i Sarah och hennes Neo som är 5 månader! Sarah och jag träffades och vart vänner för vad som känns som tusen år sen, men det var faktiskt skitroligt att träffa henne och jag vet att vi bestämt att vi ska ses tidigare men nu gör vi det bara tycker jag =)

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack för svaret. Jag tänkte på det jag med men jaqg har aldrig kännt av det förr så jag vet ju inte hur det ska kännas. Men idag känns det iaf bra så man hoppas ju att det inte var något allvarligt. Kram

    SvaraRadera