tisdag 12 januari 2010

Kanske

blir vi Anderstorpare vi också! Vi har fått tag på en tjej som har en 3a på Mo i Rana! Hon vill byta med oss, och jag trodde Crille skulle sura ihop rejält för han vill inte bo på atorp ännu mindre än vad jag vill, men han var posítiv! På torsdag kommer hon hit och ska kolla på våran lägenhet och sen ska vi fara och kika på hennes, hoppas hoppas den håller lite högre standard än Skebo brukar ha på Anderstorp för jag vill nästan ha den. Hyran var bara nån hundring dyrare än här, ännu ett bevis på att dom tar överpriser här på Klintfors

Idag var Marielle här med söta Wilma! Wilma lyckades sura upp Hugo litegrann, hon tog hans grejer och jag bara skrattade för det var så roligt att se dom "bråka"! Det var iallafall jätteroligt att dom kom hit, fick prata massor med Marielle och det var längesen =) Nästa gång bjuder jag på fika och ostbågar till lilla damen då!

Nej, nu ska jag se Halv 8 hos mig och sen Unga Mödrar, jag älskar våren för det är så bra på tv då! Godnatt=)

2 kommentarer:

  1. Hur gick det med lägenheten på Morö Backe? Eller var det där det var så sjuuuuk hög hyra?

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att ni blir nöjda.

    SvaraRadera