torsdag 4 februari 2010

Blabla

Ville inte att det här skulle bli en klagoblogg men det blev ju det. Det blir lätt så när man inte får p r a t a om allt som är jobbigt här hemma, det här är enda gången jag får uttrycka mina åsikter fritt utan mothugg, ja förutom av anonyma kommenterare men dom slipper jag ju dela säng med ;-) Jag återkommer när det är ROLIGT att skriva igen! Då sover nog Hugo hela nätter, vi bor i en fin 3a, Crille har fått ett jobb eller iallafall lite ambitioner och jag är inte irriterad jämt.

Deal? Bra=)

Ett stort PS. MAM nappar är livsfarliga! Hugo trycker in dom i munnen hela och sen försöker han svälja, blir ju livrädd! Enda sorten han tar. DS

Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well?
Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best?
Ah, off course it is.
Mmm, what you say?
Mm, that it’s just what we need?
And you decided this?
Mmm what you say?

1 kommentar:

  1. Klaga på du! Tycker att om man har en åsikt av nåt slag, så ska man väl vara beredd att stå för det med sitt namn.

    Men usch för napparna :-o Vi kör med dom. Fast tjejerna har låtit bli att göra som Hugo än så länge. Tack och lov!

    SvaraRadera