onsdag 3 februari 2010

Hugo ♥ MTV

Jag kanske inte kan gå ut varje helg men jag kan dansa med Hugo till MTV Breakfast club. Han dansar så att huvudet inte hänger med, och det är SÅ SÖTT! Tror nästan ungen är afroamerikan för han har verkligen moves i sig. Nu är han också superduktig på att gå med gåvagnen, han har inte haft tålamod tidigare men nu springer han lätt runt med den, och tror det går fort nu för han släpper gärna taget och står själv på golvet helt utan att ramla =)

Nu är allt klart med flytten förresten, el är flyttad, abonnemang är flyttade, adressändring är gjort och det enda som fattas är väl egentligen helgen från helvetet när allt ska flyttas på en enda dag. Sen att Skebo vägrade tapetsera om i rummen där tapeterna nästan föll ner tycker jag var dålig stil, men då blir det att köra ett race med tapetsering. Jag längtar ändå trots att det blir massa jobb!

Nu sitter Hugo på rumpan och dansar runt i en ring! Later!

1 kommentar:

  1. tack Ida, jag förstår att du inte har tid med kommentarer, jag är likadan, det blir ofta ngt kort ihopslafsat...


    nu kände jag, efter det du skrev... att jag aldrig kommer kännamig säker eller nöjd med filten. jag är en sån där människa som alltid blir osäker på mig själv och det jag gör... tänker att andra nog inte uppskattar det. men jag hoppas verkligen att ni kommer tycka om filten... men erkänner att jag är väldigt osäker....

    jag måste nog låte den ligga här några dagar till för att tänka igenom om jag bör göra mer på den... men annars är den som sagt färdig. jag undrar hur vi ska göra. du kanske kan maila mig din adress osv så gör vi upp på mailen, pris etc... jag vet hgeller inte vad du tänkt för pris... men jag brukar ej sälja dem under 400kr... låter det mkt? jag har då jämför med vad maskingjorda filtar kostari butik, sådana som är helt opersonliga och de är ganska dyra. men tänk på saken.

    Kram till er!

    SvaraRadera