fredag 12 februari 2010

Hallonsoda

Är det godaste som finns. Och godis. Det är helt ok att svulla på en fredagkväll, så gör det ordentligt! Att jag har mensvärk som ilar i ryggen, efter nästan 4 månader utan lingonvecka, är ju bara ett desto större skäl att fetta på. Idag har vi varit hos Cristoffers mormor och hälsat på, moster Anita var i stan och då fick vi träffa lite familj, vilket var jättemysigt och jag tyckte det var en riktigt bra eftermiddag! Sen åkte vi och hämtade rekvisitionen till nya tapeter till lägenheten, så imorgon ska jag och svärmor till Flugger och kolla! Jag tänker mig Grodor till Hugos rum.

Nej nu ska jag se ett avsnitt av Glamourama (förlåt men man måste se det, om av ingen annan anledning än att SKRATTA. jag trodde såna här tjejer var en myt) och sen ska jag se Solsidan som nog är det bästa svensk tv har gjort på länge, sen vet ni vad som gäller? Jag ska sova! Inatt vaknade jag förresten och tittade mot datorn där Crille brukar sitta, då har han somnat med huvudet mot tangentbordet, gulligt gulligt

Amanda, jag har tappat bort din mailadress.. Förlåt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar