torsdag 25 mars 2010

#?=#)¤(=!)"(!"(#/!(!#

Lilla Hugo, om du hade sovit hela nätter hade jag med glädje stigit upp kl 5. Jag hade hoppat ur sängen med lätta ben och ett leende plockat upp dig där du stod och ropade på mamma. Men nu äre inte riktigt så

Jag har haft migrän hela natten, sovit korta stunder och halv 4 skulle Hugo äta av någon lustig anledning, sen skulle han av någon ännu lustigare anledning böka på och sätta sig upp i sängen flera gånger innan han bestämde sig för att somna om: halv 5! Jag håller vid det här läget på att spy av min huvudvärk men framför allt för att jag är så JÄKLA TRÖTT så jag lägger mig ner och hoppas att han tar en "sovmorgon" men jag hoppades på för mycket. Jag har inga värktabletter kvar så nu ska jag bara vänta till klockan är 8-9? innan apoteket öppnar, mitt huvud är inte ok.

(Igår letade jag fram mitt pass, egentligen letade jag Crilles men hittade mitt, och det har legat på mitt sängbord hela natten och ett tag där vid 4 tänkte jag kasta in handduken och tömma kontot, ta mitt pass och sticka. Fy vad less man blir på att inte få sova)

Sorry men jag blir inte mer positiv än så här

2 kommentarer:

  1. Hoppas du orkar fika lite imorgon. Så du kan knycka lite energi av oss andra.

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, det kan inte vara lätt. Men kan du inte sparka på din karl lite och låta honom passa några nätter så att du får vila din migränskalle? Annars får du nog ta passet och åka iväg någonstans, där det garanterat är tyst om natten :)

    SvaraRadera