fredag 19 mars 2010

Bloggie

Idag gick Hugo ända från vardagsrummet in till köket. Helvete skrek jag, vars är mobilen? Som en jäkla galning sprang jag runt och letade den och blev mer och mer arg. Jag ville filma det här, jag ville visa alla människor som Hugo aldrig vill gå framför. Satan så frustrerande, VARS ÄR DEN?!

Sen ser jag att Hugo har den i handen.

Med det sagt så tävlar jag hos Egoina om att vinna en fickkamera. Den verkar grym, och förmodligen kommer Hugo ta den också, fast då blir det stryk. Dom är COOLA.

3 kommentarer:

  1. haha gullet där :D

    sv: Jo jag vet att man får det, annars hade jag nog aldrig skrivit. Eller ja, jag skrev mest för att jag är trött på att nästan alla får det att se ut som att mammalivet är som en dans på röda rosor och jag tycker verkligen inte att det är de jämt och ständigt, tycker du det?

    Jaså kan det vara så? Skumt ändå, men det är ju kanske lite som "spök" sparkarna efter man fött barn, för att det just är som en vana. Men jag vet att Wilgot fortfarande har en maaassa luft i magen hela dagarna så jag tror att det är en faktor till skrikandet och varför han inte är nöjd..

    tack för dina ord! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Självklart att han skulle ha den. Han visste ju att mamma ville ha den så det var bäst att rusa iväg.

    SvaraRadera
  3. sv: Det är ju bättre än dom två första månaderna men det är ju långt ifrån bra. Ibland så är han otröstlig, skriker så han skakar och blir inte tyst förens han somnar av uttmattning. Men oftast så gnäller han dagarna i enda, alltså klagar hela tiden. Hans humör vänder snabbare än blixten, han kan liksom ligga och skratta och 1 sekund senare blir skit förbannad och börja skrika och detta resulterar i gråt och fortsatt gnäll. Skulle väl säga att han gnäller 50% av dagen, sover 30% och är glad 10, HELT ärligt. Det är denna konstanta "gnällrösten" och "gnällgråten". Men det är just nu, annars brukar det vara lite mer på det glada. Men ibland så har han dagar då han är nöjd för det mesta, det får man väl tacka för! Dessa dagar är som högsta vinsten på lotto för mig :D

    SvaraRadera