söndag 14 mars 2010

Jag blir tokig Hugo.......................

Kvart över 4 ville Hugo ha mat imorse, fine bra tid tyckte jag för det är ju för tidigt att vakna och då somnar han med all säkerhet om. Vid halv 5 hade han ätit klart och höll på att somna, tror ni att han gör det då? Nej han somnar nån minut, sätter sig upp och håller på så till klockan är halv 6 och då vill han stiga upp. Jag blir fan i mig GALEN för jag är hur trött som helst och varenda gång jag kommit till ro och slumrat så sätter sig ungen upp och gnäller, TRÖTT SOM EN TOK men ändå ska han inte sova. Åh herregud vad kul med ungar.

(Obs det här inlägget gäller bara i stundens hetta. Älskar dig Hugo)

3 kommentarer:

  1. Ger ni nån välling på kvällen? Väcker och ger?

    SvaraRadera
  2. Vi slutade låta T bestämma när hon ville ha sin första. Så vi började väcka henne när vi la oss. Så hon halvsov sej genom flaskan och sov sen tills hon blev hungrig igen.

    Äter han mjölkfritt än?

    SvaraRadera
  3. Och jag som tycker att du gnäller MYCKET mindre än du har rätt till, du har inte fyllt din gnäll-kvot än! Och jag älskar dig med! Längtar tills tisdag! :)

    SvaraRadera