onsdag 31 mars 2010

Lilla hjärtat


Mamma älskar dig

3 kommentarer:

  1. Han verkar ju så söt och snäll att han kan inte vara svår att älska! Det var så gulligt när han skakade hand med Dana. En riktig gentleman! Du behöver inte alls be om ursäkt för att du tog upp henne!!!!! Så tro inte det! Herregud, hon är så söt så jag förstår dig!!! :) Vi ses snart igen, kanske en liten fika snart igen? Alltid skönt att komma ut. Går du på öppna förskolan nått? Vi kanske kan besöka den samtidigt nångång?

    SvaraRadera
  2. Och jag älskar er jättemycket. Undrar om du kanske vill komma till mig på en fika någon dag i påsk. Jag kan hämta er för nu har jag äntligen fått fram min bil. Längtar efter er så mycket.
    Vi hörs närmare om det passar.
    Kram och glad påsk från mamma/mommo

    SvaraRadera
  3. Vet inte vad jag ska säga om det var magsjuka lr inte.. han spydde bara den gången och har varit precis så go och glad som han alltid brukar vara. Igår hade jag väldigt ont i magen och orka inte med energiknippet. Jag låg på ett täcke i köket och Hannes roa sig kungligt! Allt som kunde dras fram från lådor och skåpar drogs fram. Idag känner jag mig bättre tack och lov. Har laddat upp med hälsofil, aktimel och blåbärssoppa. Peppar peppar (ta i trä)
    Hoppas att ni inte är bortskrämda för att ses på lördag å käka middag tillsammans. Glad Påsk till er iaf!

    SvaraRadera