onsdag 3 mars 2010

Ni har säkert testat det

Säga "nu kommer mamma och TAR DIG!!!" med monsterröst till era barn. Hugos reaktion är klockren, han GAPSKRATTAR och skriker till innan han med räserfart kryper ifrån oss, det är så jävla gulligt.

Det är sånt man vill komma ihåg.

Ikväll är Hugo hemma! Han sover i vårat sovrum eftersom hans inte är riktigt klart än, vilket får mig att fundera om jag ska krypa ner här i fåtöljen och sova då jag inte kan sova brevid honom, sen han blev dålig så har jag knappt kunnat sova i samma hus som honom och iallafall inte utan min iPod. Så hemsk mamma, men jag blir så sjukt stressad när natten kommer. Men det blir nog bra. Vi trivs iallafall här på Anderstorp!=) Det kommer bli riktigt bra

3 kommentarer:

  1. Det är sånt där som får mig att också vilja ha barn, nu på en gång BUMS! :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli mycket bra! Jag längtar så efter att komma och kika, blir någon dag framöver :) Tack för omtanken om babykvällen, men vi hann precis i tid för att stjäla de sista hinkarna! Och en hel massa andra grejjer! Sov gott nu, älskar er! Och pussa moster och morbrors favvo-groda natti natti!

    SvaraRadera
  3. jag brukar göra "spyljud" till "min" hugo, duvet hurkla mig med världens mest förvrängda röst..han skiter på sig av gladhet och jag känner mig mongo med hur man låter...hahaha.
    när får man komma till ert nya hem då?

    SvaraRadera